iklan

Sunday, 11 September 2011

~kenapa lelaki suka cuci mata

Erk,,camtu lak?
Soalan rambang yang ditanya oleh kawan aku, wajib jawab.

Antara sebab utama aku rasa kenapa lelaki suka cuci mata, mungkin sebab, tuhan dah memang jadikan lelaki akan tertarik kepada wanita, so memang sifat semulajadi la mata sang lelaki ni akan meliar ke sana sini untuk melihat keindahan ciptaan tuhan(huh???). So kepada kawan-kawan perempuan aku yang ada balak/pakwe/bf/ atau apa saja panggilan anda untuk teman lelaki anda, anda patut risau jika balak/pakwe/bf anda tidak mencuci mata kerana besar kemungkinan dia gay(erk????).haha,lawak aja.

Aku mengaku aku pon ada cuci mata jugak, tambah-tambah bila ada perempuan yang pakaian nya seksi yang amat. Memang aku akan pandang atas bawah. Bukan pandangan nafsu, tapi pandangan kesian. Dalam otak aku nanti fikir, kalau aku ada anak pompuan, apa perasaan aku kalau anak pompuan aku pakai seksi macam ni? Apa sebab pompuan ni pakai seksi macamni? Nak tarik perhatian kah? Atau saja nak menayang bahawa benih bapak dia benih baik punya(erk??).


5 comments:

LaCtObaciLLuS yOguRti said...

sebab Laki "gatai"

nasyitahahmadzaini said...

heeee...yaaaa,,bf saya pon mst pandang ats smpai bwh...pdahal sy kat sblah ni....nnt die ckp 'ya allah!seksinye' sabo je la...

~min~ said...

hahaha,,,kesian..

Gadis said...

nak wat cmne.. da mmg sifat laki cmtu.. dlu ex aq gitu gak... aq de kt dpan dia jer.... tp prngai cm............. nak wat cmne kn....

ciknynalaughter said...

bagus ko ny min..berfikiran positif..ahahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

iklan