iklan

Sunday 27 February 2011

~interview yang agak haram...

Seorang reporter menemubual 2 org askar iaitu askar dari amerika dan askar dari israel...



askar amerika

reporter:izinkan saya utk menemubual encik?

amerika:ya silakan..

reporter:apakah peristiwa yg encik tak boleh lupakan?

amerika:peristiwa....saya amat terharu melihat kanak2 arab berjalan sambil tersenyum..membuatkn saya mengalir air mata..

reporter:seandainya encik terjumpe seorg kanak2 yg kehausan, pada masa tu gak bekalan air encik ckp utk berperang..

amerika:sudah tentu sya bg bdk tu sdkt air utk dminum...manusia mna xda ati perut?

reporter:ehem..err seandainya encik trjumpa seorg wanita yg cantik warga arab, apa encik akan buat?

amerika:kalau sya bujang, sy akn tackle wanita trsebut bru la..ehem2..phm2 la

reporter:menurut orang tempatan, betul ker askar amerika kejam?

amerika:bkn semua askar amerika kejam..mungkin sebilangan..

reporter:baik, terima kasih kerana sudi ditemubual

amerika:sama2..



askar israel

reporter:izinkan saya utk menemubual encik?

israel:ye! cepat skit! jgn buang masa aku!..

reporter:apakah peristiwa yg encik x blh lupakan?

israel:haha!!..aku sgt menikmati membunuh, menyeksa org2 x bersalah..

reporter:seandainya encik terjumpe seorg knk2 yg kehausan, pada msa tu gak bekalan air encik ckp utk brperang..

israel:buat pe aku bg budak tu air!!..bknye aku knl budak tu, g mati r!!

reporter:ehem..err seandainya encik trjumpa seorg wanita yg cantik warga arab, apa encik akan buat?

israel:ape lg. aku jumpe je trus aku rogol sama dia!..pastu bru aku bnh nye..wakakak

reporter:menurut orang tempatan, betul ker askar israel kejam?..

israel:(megangkat senapangnya lalu menenbak pale si reporter)..OF COURSE LA!

reporter:X_X

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

iklan