iklan

Monday 28 February 2011

~blogging mode...

Asalamualaikum kepada pengunjung blog aku,...walau pun letih badan akibat berarak sempena sambutan maulidur rasul, aku gagahkan jugak nak menulis blog ni sebab idea tengah ada, xnak la nanti terlupa plak, rugi camtu je kan...

Ampa mesti pelik kan, awat lak baru hari ni sambut Maulidur Rasul, padahal dah lepas lebih dua minggu dah...

Dah baru hari ni depa nak buat, aku boleh buat apa, bukan nya UiTM ni aku yang punya...

Sory la aku takda gambar nak upload, handphone aku lupa bawak la....

majlis sambutan mailidur rasul ni dimeriahkan lagi dengan kehadiran Imam Asyraf dari program Imam muda Astro, beliau telah bercerita tentang Riwayat hidup nabi, disamping menjawab soalan-soalan yang dikemukan oleh student...


kemudian ada pulak persembahan nasyid dari artis UiTM, Kumpulan nasyid Voice of Virtue(xtaw la eja betui ka dak).....Sedap la jugak suara depa nih,,.....Sekali lagi sori xdak gambar...

Yang terbest nya, kontijen aku iaitu Jawatankuasa perwakilan kolej malinja(nama kolej kediaman aku da...) menang tempat pertama dengan hadiah wang tunai 500ringgit beserta Hamper...

jeng.......
sekian, assalamualaikum...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

iklan