iklan

Monday 21 March 2011

~hadiah birthday terbaik.....

wah...dah lama aku tak update blog aku..rindu pulak nak berblogging ni....
sambil lepak-lepak dalam bilik sambil  dengar lagu black eye peas-where is the love,,aku rasa cam nak tulis la pasal apa yang dh jadi dalam kelas petang tadi....

19/2  yang lepas, adalah harijadi aku.....haha,,tak sanglka aku dah masuk 19 tahun,,,apa yang aku dh accomplish selama 19 tahun ni, aku pon tak tau la, main ja banyak,,

so,,time aku tengah main game handphone fokus belajar algebra dalam kelas td , class mate aku yang bernama Fatiha bagi hadiah kat akubersempena ngn harilahir aku..........

jeng jeng jeng.............
suria sebatang.....


akhirnya..........
 hahahahahaha..........ada nada perli disebalik pemberian tu....anyway, thanks Fatiha sebab ingat birthday aku......appreciate it....




p/s: dah berapa hari aku tak makan nasi ni,, asyik roti ngn meggi ja.....










3 comments:

aTeN i_nur said...

hahah...x bek bakar hadiah org bg tau..hahha..suke2

anak cik minah said...

sampai ati ang...isap sampai pbeh,,t bla ang dok atas katey hospital xdak kaki sebelah bawu ang nk ingat blik pesn tersirat dan tersurat aku tuhh..
berubah la ang sebelum kawin!!!peace...(",)

Na'im said...

bro...19/2 ka 19/3 besday ang?? konpius2.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

iklan