iklan

Thursday 9 June 2011

~Cara untuk nampak seperti seorang gangster

Mau jadi gangster?
Anda suka membuli, memoyokan diri, membuat rancak di shopping mall?
Dalam entry kali ni aku akan bagi tips2 kepada ampa semua macammana nak nampak seperti seorang gangster kampung, 

1. Sentiasa memakai spek hitam atau sunglasses bila-bila masa sahaja, baik waktu siang atau malam, waktu berak atau bersenggama, supaya karisma anda sebagai seorang gangster kampung...
2. Pakaian melambangkan peribadi seseorang. Oleh itu, gangster kampung amat lah sesuai memakai seluar koyak untuk melambangkan keganasan dan kepoyoan anda. Koyak dilutut dan dicelah kengkeng amatlah digalakkan.
3. Kasut juga melambangkan keganasan seorang gangster kampung. Pemilihan kasut mesti lah aneh dan setail, menunjukkan bahawa anda seorang yang kepala batu dan tidak kisah apa ang orang kutuk tentang anda.

4. Bling-bling juga memainkan peranan penting untuk menunjukkan bahawa walaupon anda adalah sampah masyarakat gangster kampung, anda masih mampu membeli barang perhiasan yang menyakitkan mata mereka yang melihat.
5. Dressing dah rancak, perangai dah rancak, apa yang kureng sekarang adalah rupa seorang gangster kampung. muka bajet cool sambil menjeling adalah rupa yang selalu dibuat oleh gangster kampung.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

iklan