iklan

Sunday 13 March 2011

~kemaruahan

~situasi 1


jantan:lalink, lalink sayang abang tak?
betina:abang, walaupun kita baru kenal 4 hari, lalink rasa lalink dah jatuh cinta kat abang la...
jantan:betul ke lalink? mana buktinya,,
betina:erm, nak buktikan camna?
jantan:jom!@#$%
betina:lalink malu la abang..
jantan:takyah la malu nye, kan nanti kita nak kawin jugak
betina:jom...
jantan:yes...muahahahahahahahahahahaha










~situasi 2


awek 1:beb, malam ni jom arh pegi kelab !@##
awek 2:aduh malas laer, bapak aku mesti tak kasi arh
awek 1:ala beb, kencing la, gtaw nak mai tidor umah aku...
awek 2:orait,,..
awek 1:party tonight, haha,, malam ni mesti ko mabuk sampai tak ingat nama bapak ko dah,.....






~situasi 3
mat motor:(tengah melepak)peeeeeewiiitttttttttttt......milah, aku belanja burger, ko tidor ngan aku, nak?
minah:burger special aaaa.....baby burger tak nak...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
situasi di atas ni lah situasi yang sering berlaku dikalangan remaja zaman sekarang........
aku tak paham betui la apa cer ngan pmpuan zaman sekarang nih,,,,muka elok, tapi murah, buat apa..


kawan aku cakap, pada pmpuan tu ada nafsu lelaki, takdak pmpuan, laki pon takdak lah nafsu...


hummm........


cuba pikir-pikir...........kalau laki tu pujuk, merayu sampai melutut, menungging pon, kalau perempua tu jual mahal takkan la laki tuh nak paksa kan,,..kalau pompuan tak merayau sorang-sorang malam-malam, takde lah nak kena rogol kan...........


roomate aku kata, cerita aku kat atas tuh menipu ja, mana ada pompuan senang-senag nak bagi tubuh badan kat laki camtuh,, 
disini aku nak habaq mai, cerita aku kat atas tu cerita betul yang telah berlaku, dan pengalaman tuh dah diceritakan kat aku,.,.,.sapa dia takleh nak habaq lah..........









No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

iklan