iklan

Saturday 4 June 2011

~Kebodohan di jalan raya

haha,, sebenarnya tajuk ni xde kena mengena pon dengan entry aku kali ni, mungkin sebab tadi semasa dalam perjalanan untuk balik ke Kedah, aku dah saksikan beberapa kebodohan pemanduu di highway, menunjukkan kebangangan mereka untuk dilihat orang, kemudian buat muka bangga macam baru lepas makan nasi.

ok, minggu pertama semester ke-3 ni boleh dikatakan yang amat rilek, minggu perkenalan la katakan..
so, kawan aku ada perkenallkan kat aku benda alah ni.. cara dia simple, kita post iklan diorang kat facebook ataupon twitter kita, then bila org klik, kita akan dapat habuan sebanyak RM0.20-RM0.40...aku rasa benda ni lebih kurang macam churpchurp gak la,..

cmna nak join???
ok, mula-mula ampa klik >>Sini<<
pastu isi la apa-apa yang patut,
tekan sign in to facebook untuk connect dengan facebook korang

pilih network

ok,, lepas dh settle semua,, boleh la star mengepost iklan kat muka buku ampa semua,,
cara dia camni,,

tekan button share this, .....senang kan,,,

kalo ampa nak org klik iklan ampa, ampa kena la klik iklan org jugak kan,
baru fair,
so cuba ampa tolong klik link kat bawah ni,,

>>untuk peminat teh
>>peminat smart phone
>>peminat burung garang

haha,, ampa tolong aku,, nanti aku tolong ampa lak..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

iklan