iklan

Wednesday 1 June 2011

~Selamat Datang ke Merbok...

Dem,, lama gila ah aku  update belogg aku nih,..
terlalu sibuk sampai terlupa aku ada belogg,,haha

memandangkan semester baru telah bermula,,dan aku terpaksa menyewa rumah kerana pihak kolej kediaman telah memutuskan aku terlalu hebat untuk kolej(macam haram)..
sekarang ni aku dah la hutang keliling pinggang,, member yang macam haram baik lak dok mai nak pinjam duit la, pinjam moto la,,

nah amik p semua kat hang, aku takpa,, duit takdak moto takdak pon boleh hidup...
(Emo sat)

aish,,jadual lak pack macam haram, sem ni aku terpaksa repeat dua paper(bangang punya pasai),
maka jadual aku adalah terlalu pack macam perut aku(bukan six pack dowh, perut buncit suda...)

apa boleh buat, nasib badan....

keja tido dalam kelas, camna nak lulus exam,,ptuihhh

3 comments:

Syahir Ramli said...

haha..tido dlm lab..smpt lg tu ade yg snap.....macha pecer??

~min~ said...

macha ngn aku sma jah,,,dari dulu smpai skrang xde perubahan..

hana said...

de ko mintk kbenaran aq nk ltak gmbr yg aq snap??
xbaik tau..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

iklan