iklan

Thursday 7 July 2011

~kenapa Berblogging

Kenapa aku berblogging??
Sebelum aku mula berblogging ni, aku pernah tanya kat kawan-kawan aku yang rajin berblogging, Best tak ber blogging? Apa yang best nya berblogging?


Ada cakap best, ada cakap blogging dapat tolong melegakan stress, blogging lagi best kalau ramai yang baca apa yang kita tulis, best bila dapat duit nuffnang bla bla bla.....................

Aku start berblogging ni dari Februari 2011, sampai la sekarang. Nak kata aktif tu, x la aktif mana pon, takat seminggu dua tiga post...

Ada orang cakap, blogging susah, kenapa susah? Apa yang susah nya?
Part paling susah dalam bidang berblogging ni adalah mendapatkan pembaca. Puas aku berblog walking, tapi blog aku tetap tak ramai pembaca. Mula-mula aku frust jugak, tapi sekarang aku rasa, tak payah la nak paksa orang suka benda yang kita tulis, sebab tujuan kita beblogging ni adalah untuk meluahkan pendapat dan isi hati kita masing-masing.takkan kita nak paksa orang suka apa yang kita tulis kan?

1 comment:

Fii said...

Iya. Aku juga suka blogging. Blog tu seperti diari...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

iklan