iklan

Friday 8 April 2011

~rokok oh rokok....

kepada yang xtau apa tu rokok, sila lah tanya kat adik aku yang baru darjah satu tuh...

kepada yang tau, silalah bagitau kepada mereka yang xtau tuh.....

kepada smokers sekalian,, jom kita lawan sapa mati dulu.....muahahahaha(gelak jahat macam plankton)....

macam yang semua orang tau, merokok membahayakan kesihatan...........
tapi awat ramai lagi makhluk yang bernama manusia ni yang suka sangat hisap rokok tah......
memang bodoh sungguh la insan2 yang menghisap rokok tuh(termasuklah aku)....


menurut kajian(yang dibuat oleh aku)...kebanyakan orang hisap rokok adalah atas dasar ingin tahu dan pengaruh rakan sebaya...........(macam karangan la pulak)...

ish.....rokok tu dah la bahaya, tak sedap pulak,dah la mahal, tapi awat ramai orang suka hisap,aku pon xtau lah........

rokok terakhir aku adalah hari pertama aku dapat tau bini aku mengandung......d=_=b......................


p/s: bak mai sebatang..............

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

iklan