iklan

Tuesday 26 April 2011

~Kehidupan Dikampus

wah,,sikit giler post aku bulan ni,,rasa tak puas hati pon ada gak ni...
Biasala,,bulan exam, kebizian untuk kestudian menghalang aku untuk post entry baru walupun idea datang mencurah-curah macam menuang air teh ke dalam cawan kosong,..
ok,,dalam entry kali ni aku nk cerita pasal kehidupan di hostel,..
sebagai seorang lelaki "bujang" yang tinggal jauh dari keluarga, memang sifat semulajadi lelaki malas menguruskan diri sendiri,,contoh nya, malas bangun pagi, malas kemas bilik, malas basuh mangkuk megi,
dan yang paling penting sekali malas basuh baju,..oleh sebab itulah pihak hostel dengan baik dan murah hati nya menyediakan pusat membasuh baju ataupun nama saintifiknya dobi,..
bak kata orang,,bila ada didepan mata,tidak dipedulikan,bila dah tiada,baru terhegeh-hegeh....
bila kemudahan ditarik balik,aku tak nak cerita panjang-panjang, sebab picture speak louder than word,,cewahh...




p/s: baju aku ada setimba tak basuh lagi,,ada aweks yang sweet2 diluar sna nk tolong basuhkan???:D

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

iklan