iklan

Thursday 28 April 2011

~kecelaruan emosi...

Hari ni adalah hari terakhir pengajian aku kat UiTM Kedah ni bagi semester kedua,, dengan berakhirnya paper Linear Algebra tdi, menandakan telah bermulalah cuti semester bagi budak-budak kos aku,..

apa kena mengena cuti sem ngn tajuk entri aku??



aku hepi sngat sebab exam dah abis, cuti dah mula, dapat ngorat pengawas exam, orang belanja makan.
tapi pada masa yang sama aku rasa sedih mengenangkan paper linear algebra aku tadi, rasa-rasa aku hampir setengah soalan aku tnggal, yang lebih-lebihnya aku pon tak tau la apa aku jawab...
walaupun dah stdy tanpa berhenti selama 3 malam berturut-turut, aku tetap tak dapat jawab jugak,.(study?bukan hg berjaga men game ka.)

tapi benda yang lepas jangan dikenang, sekarang kita hepi2 dulu, sem dpn baru kita pikir pasal result,..haha

4 comments:

teha said...

btol2.. xyah pikir lg psl result.. yg dh lps bia jee lps.. hehe ~~ :)

Master Tora said...

sem depan sama2 la kita repeat hahahah

~min~ said...

hoho,,jom2

Mr iz said...

he he he ...betul tu...he he hadap je la ye tak... he he he

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

iklan